Freda kväll!!!

Jaah, nu ha man börja gymnasiet och de ha nog funka okej hittills. Mycket information fick man på dom tre första dagana...ibland fick man lite blackout XD. Böcker har man fått skaffat och alla ämnen jag har nu tycker jag att är intresanta, speciellt psykologi, hissa, geografi (vi har om hur jorden kom till, de e faltiskt intresant ba man lyssnar, egentligen va än man pratar eller får lära sig så ba man lyssnar kan man lära sig mer än man tror).
Nu är de fredag så man entligen får ta lite paus från skolan och ha sovmorron och annat skönt. Kommer varje söndag repris på Frendit jakson, dom ska man ta och se på, en bra början på dagen. På tal om vänner så var jag med Ida ti Mylly igår. Mamma och hennes kusin, Titte skulle fara till IKEA. De förde mej och Ida till Mylly under tiden. Vi hitta båda någonting men mest hade vi bara roligt tillsammans. Fast det var en skolkväll så är det endå skönt och göra något helt annat än sin vanliga vardag, får ens tankar att tänka på andra saker än skola eller andra problem man har.
Jag har inte skrivit så aktivt i min blogg men orsak är den att jag vill designa och ändra om den innan jag skriver något mer, jag är inte expert på datorer men det borde nog gå att fixas.


Kommentarer
Postat av: Idaho

Hey din designe blev mycket bättre så här! :D

Jo de va nog jätte kiva i mylly! O jo jag ångrar mej inte. Som tur! :)) Vi måst göra om de nån gång. (;

2010-08-28 @ 10:00:54
URL: http://theidaho.blogg.se/
Postat av: Idahohoh

Yes! :D

2010-08-28 @ 12:45:36
URL: http://theidaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0