Aktive in the feeling with linkin park and Jay-z!

Nu kan man äntligen pusta ut. Har nog varit en jobbig vecka, int med skolan direkt men när man har slarvat med sovandet så har man ba blivit tröttare efterhand. Idag hade vi någon föreläsning i Villa Landet (kimitos "biograf") som handla om när kriget pågick och ryssarna kom till Finland. Ögonlockena ville int rikit hållas uppe hela tiden.
Efter maten stack jag till Actiwell, för jag hade dubbelhåltimma. Det var jätte skönt och man fick energi av det. Radion var på kanalen yle-x nånting, katcha int hela namnet, och dom spela upp en låt där linkin park och jay-z had mixa ihop sina stilar. Den var faktiskt bra, heter Numb/Encore. http://open.spotify.com/track/5sNESr6pQfIhL3krM8CtZn

Resten av kvällen har jag bakat fullt med pepparkakor. Tror nog att jag nu har fått nog av bakning för an tid. Känns nästan som bakverken skulle rinna ur örona på en, nästan ;D.
Nu och sova, gonatt!

Här bakar man i full takt. Mamma var fotograf den här gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0