Childhood

Imorron blir det troligtvis att fa ti teijo, jeeee. Har int slalomåka ännu så det blir första gången för året ;). Vi tänkt med pappa att vi skulle pröva på snowboarding, fast int imorron, men nån dag. Det skulle vara roligt att pröva och se hur man handlar det.
Har lyssnat på samma låt nu i några dar http://open.spotify.com/track/6bzWp9PgSz1CtDVWijf7aa , jag tycker att den är fin. På samma gång håller Måsse och Chaplin på och leker,bråkar med varandra där i köket. Fast de är kattor så påminner de mig om när man var liten och man bara lekte dagan i enda med sina vänner, utan någo större bekymmer. Bara levde en dag i taget, eller en stund i taget. Saknar dom tidena ibland, int skulle jag någonsin villa gå igenom allt pånytt, nångong skulle det bara vara skönt att int behöva ha så många problem och frågor, som man aldrig vill få svar på. T.ex Vad skall jag bli när jag blir stor? Vem är jag i grund och botten egentligen? o.s.v. Nog kommer det väl med tiden, puberteten är väl den mest kompliserade tiden.

Förra årets sportlovs resa. Super fint väder den dan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0