Christmas, christmas it has come to light up the world with warmth, happiness and a happy new year

Igår var jag och julhandla med mamma. Äntligen har jag fått handlat mina julklappar, bara lite att fixa på dem ännu och så är det finito. Tänker int börja rabla upp någo mer om vad jag har till dem, men till min syster skall jag rita ett porträtt av mig och henne. Först undra jag om det alls var en bra ide, men har börjat på den idag och ser int så dum ut, kan kanske visa sen när den är klar.
Skall om en stund och öva med julkören till kyrkan igen. Dagarna går så fort, julen är snart här och allt skall lagas fören det. Maten, julgranen, städa mitt rum och massor av annat. Tillika känns det så fånigt för alltid när julafton har kommit, så flyger den dan förbi, när man vaknar nästa morron känns det som om julen kom och for. Jag skulle säga att ta vara på tiden som är nu, njut av varje stund för så skall man ele borde man ägentligen göra varje dag.

Joyeux Noel <3 (Glad jul)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0