Christmas in my head

Som sagt kan man sej att jag har julen i huvudet, men inte i hjärtat än, så de är väl på väg dit så småningom.
Har haft en rikit bra och skön dag. 3 perioden började idag och mina första lektioner hade jag musik. Det är så länge sen jag haft musik så det kändes roligt, fast jag måst nog medje att det inte riktigt fyllde mina förväntningar idag, men kanske det alltid är lite "tråkigare" på det första timmarna.
Efter skolan var jag på en skön länk med våran cockerspaniel, Nemo, i det fina vita landskapet. Jag måste nog sej att det är väldigt vackert ute nu, med vit snö på marken som lyser så fint.
Vi skall fira lillajul med våran barngympa grupp i fredag och jag skall hitta på nån kiva juldans de kan göra. Har redan fått ihop en men dansa till en låt via spotify, så har int hittat den på cd än. Hoppas vi har den hemma på cd för annors kan jag int spela den i stereon som vi har med till gympan. Nog får man det på något sätt. Julklapparna har jag inte kommit nåt längre med men det är ännu tid kvar tills julen är här ;).



Här är våra gullisar: Nemo, Måsse(framför) och Chaplin.

Här är låten jag har en juldans till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0