Happy...exited....jumping up from the chair!!!

Har varit en super dag ida. Var julmiddag i skolan, som var mycket gott + att vi had lite food fight, hilarious XD.
Var ut på länk med Nemo i så fint väder, känns som man går ute med öppen mun varje dag när det är så fint. På kvällen had man ännu volleyboll, fast alla va lite på slött humör så det gick int så jätte bra, fast det var roligt endå.
Sku just börja läsa på franska ord jag har tills imorron, när jag håka att jag missar det, ska med mam o pap då ti Bruke på möte. Sen håka jag att ja har ännu till och med sovmoron imorron, så mu e ja helt happy happy. Bättre saker hela tiden. Det passar bra, när julen endå snart är här, så måst man va på bra humör.
Är med i en julkör med min kompis, och vi ska uppträda sen på julafton. Det är så fint och kiva att vara med. Det låter så fint och man får definitivt julfilis då. Hoppas nån kan ta foton då, så kan jag visa sen efteråt.

Salut!

Good to remember!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0