Hmmmmmmm......

......ja har inte så mycket mer att säga just nu än det vanliga. Har ätit god julmat och känner mej mätt och belåten.
På förmiddan var jag och vinterbada med min bror och syster. Har int varit det på länge och man känd att man var lite ovan, men skönt var det, ville nästan sova på vägen hem.
Fundera just med pappa, eftersom det redan är jul annandag att om julen typ e slut ren, fast det sägs ju att julen körs ut 20 dagen efter att julen börja. Det tycker jag att är rätt. Det finns säkert många som kastar julgranen ut redan imorron, det skulle jag aldrig kunna göra. Nu när man äntligen kommit igång med julen och vinten och allt så måste man njute av den så länge man kan.



Tror jag hade nån sådan min när jag gick i första gången XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0