Självständighetsdag!

Har haft en super dag idag och framför allt ett super veckoslut. Har int haft på länge ett så lyckat och skönt veckoslut, allting har gått bra. Mari kom hem igår och jag och pappa var efter henne till tågstationen, vi hade simmat fören. Vi for alla och åt goood pizza till Antonio och sedan glass till efterrätt.
Idag har man mest tagit det lungt, när det endå är heli dag. Ritade en julteckning, fick lite sån filis och Mari och jag for med Nemo och åka pulka till mastbacken. Det gled int så bra i början men det börja nog gå så småningom, och kul var det. Man blev ganska bra blöt också. Har två klappar uttänkta men två ännu kvar, ni säkert undrar hur det kan ta så lång tid att komma på nåt men jag är sådan som vill göra nåt speciellt, int bara välja det första jag ser i butiken eller bara välja det som man först kommer att tänka på. Det känns kivogast och ge julklappen också då när man har en tanke bakom den. Tre veckor kvar till jul, det är bara och börja räkna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0