Tik tak tik tak tik tak.......

......klockan tikkar och varje minut som går betyder, snart julafton.
Har inte hunnit uppdatera på sistånde, har haft fullt upp med julstädning och andra julförberedelser. + så hade jag en super rolig dag med kaverina igår, de kom till mig och vi for och åka pulkka ner för mastbacken, löpte som tusan.
Som sagt, nu har jag mitt rum städat och putsat, klapparna klara och också varit på julkörsövning. Imorron är det då upptredande som gäller. Enda som fattas här hemma är ännu granen. Jag vet, vi har int julgranen inne än och det blir julafton om 12 min. Så brukar det bli hos oss, alltid i sista minuten, men bättre sent än aldrig. Och granen är alltid så ståtlig och fin, så den är värd att vänta på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0