Movies on a hot day

Jag har inte skrivit på en tid men det senaste dagarna har jag bara sola, sima och försökt vara aktiv fast det funka int så bra när det var 30 grader varje dag. Idag är det riktigt skönt tycker jag. För tillfälle är det 24 grader ute här hos oss men tidigare var det 27. För mig är 27 grader den bästa temperaturen för en skön sommar. Det är varmt men inte så varmt att man inte orkar göra någonting överhuvudtaget.
Mamma och pappa var på två dagars båtresa med deras vänner till Jurmo, Kasnäs och Helsingholmen. Jag stannade hemma med min syster, det var under de två hetaste dagarna hittills. Så vi såg på ganska många filmer med Mari. Alla vi såg fick man skratta åt. Vi såg på Kick Ass, How To Train A Dragon?, en ny serie: Cougar Town med Corteney Cox och när vi inte såg på film var vi för det mesta i vårant ljuvliga träsk och simma. Roligt hade vi också med kattungarna, som min brors katt, Mirre, är mamma till.
Tillika som jag surffa på nätet och läste om olika saker på wikipedia sökte jag på Taylor Lautner. Jag såg igenom filmer han spelat i när han var mindre. En av filmerna var Cheaper by the dozen 2, där han spelar Eliot Murtaugh. Jag har sett den filmen när jag var mindre men det var nog en tid sedan. Nu när man har sett alla Twilight filmerna och sett Taylor som stor, måsta jag ladda ner filmen och se hur han var när han var mindre. Det var ganska roligt att se.  

Kommentarer
Postat av: Idaho

Haaha tack har alltid tyckt att de skulle vara roligt att bli som dom, o nu e man d! ;D Tackar tackar! ;;D

2010-07-23 @ 17:56:29
URL: http://theidaho.blogg.se/
Postat av: Anonym

ne du villa int posa! :o Men du e allti lika söt (;

2010-08-17 @ 14:07:45
URL: http://theidaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0