Nyheten

Igår var man på jobb, det var en helt okej dag fast nyheten man fick i slute på dagen var nog bäst. Jag och en annan, som också jobbar på almahemme som sommarjobb, vi var uppskrivna att vi skulle jobba idag där men tackvare en som jag känner som jobbar där så hon blev upprörd av det att vi skulle måsta jobba på midsommaren så hon såg till att få reda på om saken var sant. Det var den int. Så nu sitter jag hemma här på soffan och har haft en bra natt och har tre sköna lediga dagar framför mig. Allt det får jag tacka för en person. Världen blir aldrig slut av goda personer, det säger jag. Nu är det bara att fullt köra igång med midsommaren. Om pappa hinner få ut båten och våran lilla snurrebåt far vi absolut ut på sjön. Om stora båten int hinnner komma ut på sjön till midsommaren så far jag ut och köra med snurrebåten. I cant wait!!!



Kommentarer
Postat av: IdaHOHO

Tjaba! :D Nice nice me blogg va? :) Kan komma ti dej nån dag så sku vi ju kunna designa om den me lite färger o bilder osv! :D De e jätte lätt bara man lär sig, dey är bara kodande som tar lite tid.;)

2010-06-28 @ 21:25:01
URL: http://theidaho.blogg.se/
Postat av: idaho

ajja! :D nå dom va dom bästa låtarna. :) jo sias låt e helt jätte fin, fast min rikit favorit av alla 3 e nog whit you in my head. ;D den e baa så fiilis :D

2010-07-06 @ 21:26:43
URL: http://theidaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0