Summer

Ursäkta mig för att min blogg är lite tom nu men jag har just börjat så det hinner nog komma, hoppas jag. Sommarn har börja men veckorna har farit redan allt för snabbt till mig. Första veckan var man på läger som gruppledare och andra veckan, som också de följande veckor, har jag jobbat i almahemmet (fick jobb från kommun). Men man har hunnit med mycket endå, det är bara tiden som tycks glida från händerna alltför ofta. Idag har jag tagit lungt för det mesta, städa lite rummet, sovit ut och varit ut med Nemo i regnet. Det är ganska skönt att vara ute i regnet, bara det inte häller ner. Jag hade Mp3 med så man sheicka ganska mycky på vägen. Får se hur jag skall bygga upp min blogg men jag hoppas den blir bra och att mina texter är värda att läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0