Candels...christmas in the air...!!!

Första advent. Idag när jag vakna på morgonen såg jag hur morgonsolen sken in i huset. Steg upp derekt och gick ut för att fota den fina morgonen. Första advents ljuset tände jag också på och satte ut lite julprydnader för att laga hemmet lite juligare. Fast det hemma börjar vara mer julit så ha int julfilisen ännu heller kommit till mej. Lite frustrerande men nog kommer det i någo skede.
Vi laga risgrynsgröt till mat idag, var mycket gott, mmm. Och sen baka jag också julstjärnor.
Har nog varit en super helg det här veckoslutet, har int nåt att klaga för.

Sitter vid datan och försöker hitta tips till olika julklappar till i år. Sökte på cd holder och den här kom upp, ganska komisk ;D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0