Christmas is on its way!!!!

Idag hade man då första provet över för den här perioden. Vi hade matta prov. Det kändes helt okej men sista upp. hade jag feilat med totalt så få se va slutresultate blir. Nåja de bli va de bli, har bättre saker att tänka på, som t.ex farsdag. Vi ska med familjen imorron och äta middag till Westers (ett restaurang ställe nära oss) och fira farsdag på det viset.
Redan har det kommit årets första snö och varje dag som går får man känslan att julen närmar sej. Fick nå julfilis i skolan en dag och googla på olika bilder och songer om julen, och vi e först i november. Man ska int börja med det fö tidigt, de förstör själva julen sen. Håller med me pappa att de ofta i TV:n och i butiker har lite för tidigt saker om julen. Kommer ihåg när man va liten och man alltid vänta vid fönstret och vänta för att få se när julgubben kom. Man har nog int rikit den samma känslan mer, men jag tycker endå lika mycket om jul nu som jag alltid gjort, bäst är färdig kokad risgrynsgröt på julaftonsmorron. Om man int ha fått julfilis fören det så kan jag garantera att när du känner doften av gröten är det som om julen cirklar runtomkring dej.

Samusirkan joulutervehdys, varje jul på trean. Best ever!!!!!




Snowman

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sååå sant! Väntar o p juln ! :/

2010-11-12 @ 23:00:00
URL: http://theidaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0