Farsdag!!

Man har nog ätit lite det ena och det andra de här veckoslute. Igår var jag, mamma och pappa till Westers och åt 5 rätters middag. Det var en intressant upplevelse men jag tyckte inte riktigt om nån av de där rätterna. Först fick vi förstås fisk, som jag inte alls gillar, men det var gös så det gick någolunda att äta. Sen fick vi pumpasoppa med kycklinglever, när jag fick höra att det var lever så sa det stop i mitt huvud derekt. Som huvurätt var det anklår och potatismos med nån sorts ost, det gick helt bra att äta. Fören efterrätten fick vi en ost sätt. Det var två olika ostar, en form av mögelost och en annan ost som jag int minns namnet på men den smaka int gått i min mun, lite för söt på något vis. Till efterrätt var det chocklad kaka med mandel glass, fast kakan var 70 % chocklad så det var ganska stark smak men det gick nog att äta.
Idag, som min gåva till pappa, lagade ajg hemlagad pizza (mmmm ;) ) och till efterrätt skall vi äta kladdkaka med vaniljglass. Som sagt man har ätit lite extra mat de här veckoslutet men om det är gott går det alltid bra att äta ;D.
Nu hamnar man att läsa på fysikprov resten av dan, kan nog int vänt tills alla prov är över. Man får ba pina sej tills dess.

 zzzzzz....!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0