Freedom..freedom...freedom..oooooh..freedom!!!!!!

Nuu e alla prov över för denna period. Såå skönt, känns som man sku sväva. Imorron skall jag fa med min goda vän Ida till Åbo och shoppa och ha det lite kul. Koppla av från allt är precis det man behöv just nu.
Det var andakt i kyrkan idag på morron. De spelade julsånger och vi sjöng några psalmer och så talades det om första advent och väntan på julen. Fast det är snart redan första advent och marken är fylld med vit och skinande snö så måste jag ärligt talat säga att det fortfarande känns som höst. Förstås är det vitt ute, jag är inte blind, men andra perioden har nästan flugit förbi så man int alls har hängt med. Det är nog ganska scary hur tiden flyger utan att man äns märker det fören det är för sent. Fast man ibland tycker att man är redo att göra egna beslut och börja med det vuxnare livet och sånt så är jag nog endå int än redo för allt det. Man märker det mest när tiden bara flyger förbi, som om man int sku ha så länge sen vari den lilla bebisen och nu är man redan i gymnasiet och ska snart börja med att studera till ett yrke och göra allt annat vuxet. Vart tog alla åren vägen???


Halloween fest, många år tibaks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0