Jazz!!!!

Nu ska man ta och läsa på prov då. Ush sku int alls villa slänga bårt min söndag till sånt, men som tröst har jag det att det är det sista veckoslutet, sen börjar friheten och den lepoga perioden. Och bäst av allt JULLOVEEEE!!!!!! ;)
Lyssnar på jazz musik via spotify, brukar int annors lyssna på jazz nå ofta men tänkt att jag sku söka upp det. Det är faktiskt en kiva och rolig musik stil, sku gärna kuna spela sånt på pianon i musikskolan, ibland har jag haft såna stycken ockå men sen när det ska övas till 1/3 ele 2/3 så är det bara klassiskt, kanske nån egen låt.
Julen är snart här och då får man börja med allt det roliga, snön har också redan kommi, bara lite mer till på marken så är det tres bonne (mycket bra).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0