Perfect day <3

Idag steg man upp tidigt på morron, klo 7. Vi åkte med Ida till Åbo idag. Hade en super bra dag. Vi gick på morron sidan och äta god smörögabulla och efter det gick vi till Caribia och simmade och satt i en varm bastu och bara chilla. Kunde inte ha varit en bättre start på dan. Sedan for vi och äta till en kinesisk restaurant och jag fick pröva på kinamat ;) (och äta med pinnar, det gick int så smidigt men första gången är alltid första. Innan vi började shoppa pröva vi på ett dansspel. De hade satt ut i hansa kvarteret för folk att pröva på ett spel, som behövs x-box till (kome int ihåg vad det hette). Vi hade dansbattle med Ida och jag vann alla tre gånger ;D. 
Jag hittade ett par vinterskor, ugs liknande. Också en sjorta hitta jag.
Ida sku på kvällen fa och lyssna till domkyrkan på julkör så jag stack hemåt en 4 tiden. En lyckad resa minnsann.
Imorron är det redan första advent, nog går tiden fort. Måste komma ihåg att tända ljuset.



Ni undrar säkert varför jag aldrig har någo egna bilder, min egen kamera har inte funkát årdentligt sen jag fick den och pappas kamera har akkun slut så....men jag har önskat till julen en ny så hoppas den önskan fylls.

Kommentarer
Postat av: Theidaho

I know! Så lyckat! :) Sant, dagen kunde inte bli bättre! :D

2010-11-28 @ 10:40:10
URL: http://theidaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0