Problems.....decisions.....never end!!!!

Några dar tror man att man förstått en sak och vet vad som pågår, nästa da blir det helt annorlunda och allt blir från en helt annan synvinkel. Jag tänker inte säga någons namn elle peka ut nån ,men vad sku du göra om du sku borda tänk på dig själv och lösa dina egna problem när andra, som du bryr dej mycket om, om int mer än dig själv, har problem med varandra och du vet int ägentligen vad som står på men du vill endå hjälpa. Jag vet, det låter hopplöst men sant. Jag trodde att jag förstod lite vad som pågick och vem som kanske hade rätt och vem som hade fel, men hu i all helsinge skulle ja veta vem som hade rätt och fel, jamena ja e ingen vuxen, ja e ba en tånårsflicka som studerar. Ibland känner man sej som nån psykolog som fösöker lösa andras problem men det är svårt och undvika att göra det när det också påverkar än själv hur de andra omkring en beter sig.
Gandalf i sagan om ringen (filmen har inget att göra med det jag säger nu men) sade till frodo att: Man måste besluta vad man ska göra med den tid som givits åt en just vid denna stund, och det är ett ganska bra tips men att besluta vad man borde göra just då är ofta ganska svårt. Man måst bara se vart vägen bär en.
sia-my love

Kommentarer
Postat av: Anonym

I know! XD WHATS THIS? ;,,D

2010-11-11 @ 21:03:40
URL: http://theidaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0