Trötthet.....zzzzz!!!

Snart är en till vecka av skolan förbi men endå flera på kommande. Idag på sista timmana, där vi till och med hade matta (där man borde vara pig och lyssna), hade åtminståne min energi stålpe gått ner så jag var på ett slött, skrattande humör. Förstås är inte skratt en dålig sak, men när man börjar skratta för små saker, nästan ingenting, kan man ju börja undra. Man borde faktiskt skärpa sig med nattsömnen på vardagarna, men när klockan är 10 på kvällen, int vill man fa o sova då, då vill man göra något roligt och bara vara när läxona ibland tar hela kvällen. Int vill man hoppa i säng derekt efter att man ha gjort läxona färdiga, int jag iallafall.
Över till något annat. Jag gjorde med Heidi och Jullan i rellan ett videoklipp om Japans skapelsemyt, Jullan satt den på youtube idag så den som är intreserad, varsågod.
Nu ska jag ta och läsa på min bok, eclipse (har ägentligen läst alla böckena redan men jag läser pånytt, på skoj).
Imorron blir det av till Hangööööööööööö!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

När det snöar We go crazyyy!! ;;D

2010-11-05 @ 14:16:02
URL: http://theidaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0