Lovely Sunday<3.....!!

Steg upp lite tidigare idag, fick int rikit sömn efter att man vaknat så bäst att stiga upp. Igår städa man rumme sitt från topp till tå. Skönt och vara i ett rent rum och hoho no fanns det damm tussar här och där plus att man damma av mattorna och av dem kom det mer damm än man trodd, känd sig rikit skitin. Jag ska ha lite tjejkväll hos mig nästa veckoslut så måste lite piffa upp här hemma fören. Har en STOR överraskning till mina kaverin och jag kan tyvärr inte berätta vad det är nu fören men ska definitivt sätta bilder och berätta sen efteråt ;).
På kvällen var man på länk med Nemo. Förstås hölldes int Nemo bårta från dike så han plumsa i och jag fick dusha honom efteråt. Idag får man väl fortsätta städa lite resten av huset och på kvällen kommer big sis in to town så man får träffa henne.

Journey - Dont stop believing!


Kommentarer
Postat av: idahohoho

Jaa vet! Gillar den skarpt! Den där som du har här e o jätte bra! :)Hej vet du om de ha kommi Glee på tvn redan? Sku så villa si de.

2010-10-10 @ 10:19:11
URL: http://theidaho.blogg.se/
Postat av: tilda

Jag vet int om den än ha börja men tror att den gör de snart, står säkert på näte ;)

2010-10-10 @ 17:01:29
URL: http://tildamylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0