Yiruma

Idag var första dan för period 2. Alla proven är äntligen över, åtminståne för en tid framåt. Det som är problemet är att tiden går alltför fort och jag tror, åtminståne jag, att man märker det desto äldre man blir. Ganska scary ibland men därför ska man leva i stunden och njuta av varje dag och natt och alla minnen man har.
Har själv haft en svår period här, int för så länge sen, och skäms delvis över det. Men fast jag gjorde ett stort misstag är jag endå bara en vanlig 16 årig tjej som bara gjorde fel beslut och valde en fel väg. Som tur grep någon tag i mig och berätta och sade för mig min situation och fick mig att inse åt vilket håll jag var på väg.
Var igår med mam och pap på ett möte till dalsbruk. Vi tala med två kvinnor om olika saker och jag fick veta mycket om mina föräldrars historia när de fråga dem olika saker.
Lyssnar på Yiruma som bäst. Han är en pianist, spelar jätte fint. Man känner sig lungn när man hör på det. En av hans låtar är bland annat: River Flows in you, May Be, Dreams o.s.v.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0