Feeling better <3

Som rubriken säger känns det bättre idag. Har haft 36,8 och senast jag mätte var det jämt 37. Ibland kan jag också sätta mätaren dåligt o då blir också värdet lite fel. Hur som helst känns det bättre. Känner mej nog lite trött och utmattad efter att ha vari 5 dagar redigt sjuk, men hoppas att det börjar gå åt rätt håll nu. Talade också med min vän Ida i telefonen idag. Vi pratade lite om Hesa resan och när vi skall till min syster, skall verkligen bli kul och hoppas att man fått någolunda krafterna tillbaka tills dess. Skall endå hålla i minnet att inte laga en slut, när man endå just varit sjuk är det bra att ta det lungt en tid efteråt så att kroppen hinner bli sej själv igen.
Skall berätta sanningen att detta är andra gången jag har en långvarigare feber. Förut har jag alltid annors haft feber i ba tre dar. När man haft det nästan en vecka känns tre dar som ingenting.
Skall fortsätta med min "behandling" här hemma ;)  Ha en skön måndag.

Salut <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0