Friday <3

Kom just hem från barngympan. Har ända sen morgon varit upptagen, på dan skola, sen blev det att cykla hem och jag fick också förstås motvind ;/ och ja resten vet ni.

Äntligen veckoslut, blir shopping med kaverina och firande av vappen, men jag kan int endå gömma mej ifrån skolarbete. Har ett par skolarbeten som måste börjas på, sad but true. Fick höra att det är bara 25 dagar kvar av skolan, räknat från måndan, tills det blir sommarlov. Härligt! Me like summer <3

Har någon sett en pansarvagn gjord av balonger förut?


Den ser ganska rolig ut, men så hemskt effektiv tror jag inte att den är ;/ ;D

Imorron bär det av till Åbo, vi far iväg på morgonen så är int säker om jag hinner höra av mig innan vi far. Tills dess: Glada Vappen! och en skön helg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0