I am sooo tired!!

Ho ho, det här med feber kan verkligen ta på krafterna, både fysiskt och psykiskt (kanske mer fysiskt). Hade i morse 38 jämt så det blir att bli hemma imorron också. Ååh jag sku såå kuna slå mej själv, för att vems annans fel skulle det vara att man blir sjuk än ens egen, sku va helt dumt o skyll på nån annan. Jag drar i med hårda händer, ger aldrig upp. Ska dricka finrexin, äta havregröt och helt enkelt göra allt det behövs för att få mej frisk igen. När man varit så här länge sjuk längtar man bara mer och mer till att bli frisk och att få slippa tillbaks till verkliga livet igen.
Som sagt, jag skall hålla huvudet högt och kämpa ;).


Kommentarer
Postat av: Anonym

Perfekt! Den lånar jag! ;D jo du ska bli frisk nu. Et mycket med vitaminer.;) <3

2011-04-03 @ 08:42:26
URL: http://theidaho.blogg.se/
Postat av: Wilma

jag vet känslan, jag har också varit sjuk hela veckan! så irriterande att bara ligga o inte orka göra något annat. Och när man äntligen gick o la sig på kvällen och trodde att man kände sig frisk hade man feber och världens huvudvärk nästa morgon :S :p

2011-04-03 @ 16:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0