I Rugnola igen :)

Kom hem idag, eller var hemma, halv fem. Har som sagt spenderat tre super dagar i hesa med min syster och min vän. Vi dansade på torsda och freda morgon och förmiddag i Maris skolas gympasal. På torsda dansade vi dancehall och på fredag HipHop. Det var roligt fast inte lyckades man riktigt med alla övningar vi gjorde, det var kul endå. Förutom dans var vi också med Ida till skeittihall, där jag var fotograf och sedan skeitta Ida också lite på gatorna. Förutom det har vi shoppat och på torsda kvällen var vi på bio. Vi såg på filmen Rango, rolig film ;)
Orsaken till att jag inte hört av mig på bloggen är att vi aldrig fick någon kontakt till internet i lägenheten med våra datorer och om jag varit på datan har jag skrivit på mitt arbete. Jag vet, det är hårt att måsta skriva och skriva och skriva, men det är något som måste göras.
Förutom den sista biten har det varit super kul och en super upplevelse med både skeittihallen och dansandet.
Nu blir det att fortsätta här hemma med mitt dans projekt och också skrivningen. Ha en bra lördag! <3

Ready, set, DANCE!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0