Im back ;) Never been gone ;D

Har int uppdaterat på två dar och ber om ursäkt för det. Onsdan skrev jag mina förnyade prov och satt i skolan till en halv 6, första gången i mitt liv jag varit så länge i skolan i ett sträck. När jag kom hem var det bara att chilla och äntligen pusta ut, for int heller på volleybollsträningen, får ta och träna hemma iställdre nu på påsklovet.
Igår var det helt vanlig skoldag till halv 4, sedan skulle jag åka fort hem för vi skulle få gäster till oss på kvällen och mitt rum var som ett bombnedslag. Hann städa och reda upp det någolunda och sedan var det bara att hoppa i dushen fören de skulle komma. Det var en super start på påsklovet, hade super roligt med min goda vän Sofi, rolig som bara vad <3 Vi har blivit bekanta via att hennes mamma och min mamma varit kompisar sen skoltiden och sedan har deras familj kommit hit och hälsa på och därifrån har det börjat.

Ibland brukar jag riktigt ta en stund och tänka över hur lyckligt lottad man varit att man har fått träffa alla de vänner som man har idag som är helt enkelt det bästa. Skulle inte klara mig utan er <3

Vänskap är som en blomma, it will allways grow <3



Påskhäxan var förstås med på festen! ;)



Chaplin och Måsse var lite mer på den där "lets take a nap" fiilisen ;D



Ett skönt och ljuvligt påsklov till er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0