Im sick of being sick!

Febern har verkligen variten bergodalbana för mig den här gången. Fick som sagt feber på tisda kvällen och har det fortfarande. På torsdan hade jag bara lite över 37 grader feber men sen på kvällen steg den mittiallt ti en 38. Nästa morgon hade jag 39,4 grader, great. Vi åkte med pappa till hälsocentralen, int för något allvarligt, men för att ta ett blodprov så att man sku få veta hur stor infektionen skulle vara. Jag hade under 8 så det var ingen panik, bara ett vanligt virus. Idag på morgonen hade jag 38,7 och jag känner mig lite bättre. Jag tycks tydligen ha fått en lite långvarigare feber denna gång.
Tycker att jag har druckit som en galning, men man skall ju dricka ;). Börjar också få lite leidon på att bara va i soffan o antingen läsa eller kolla på nå filmer. Man orkar int så mycket mer heller, men efter 4 dar börjar det bli lite långtråkigt. Man har lite mer krafter idag, men jag vill definitivt inte anstränga mej något mycket. Det enda som gäller nu är att få en frisk.

Kanske jag är galen, men jag faktiskt saknar skolan och alla mina vänner. Skulle mycket hellre vara där och vara frisk än att ligga hemma och göra ingenting.


Kommentarer
Postat av: idaho

saknar deeej !! :o snart kommer jag dit o underhåller dej! :OO bli frisk och vila och spara energi tills vi far ti hesa ;) <3

2011-04-02 @ 11:51:04
URL: http://theidaho.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja kommer med gasmasken på! ;) Haha lika profsig som ja kommer att si ut på onsda osv! ;,D

2011-04-02 @ 19:21:35
URL: http://theidaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0