Just an ordinary day!

Japp, en helt vanlig skoldag, inte så mycket att tillägga. Men jag skulle berätta om hur det hade gått på konsären. Jag tror att alla som spelade hade sina småfel, och för mig blev det också småfel, men störande fel. Jag till och med stappla på såna ställen som alltid har gått bra. Det lät helt okej så det får väl bli ett okej resultat, ingen katastrof den här gången ;)

Imorron blir det en lång dag för mig, tidig väckning på morgon, iväg med mamma och pappa till bruke -> skola -> cykla hem (på skoj ;) -> barngympa -> sen chill. Får ta och höra av mej på kvällen sen igen, om jag int hinner tidigare.



Detta är nog en cykel man borde pröva på:


Okej, man skulle säkert skada sig ett par gånger och sånt men äcsh, det skulle vara super roligt ;D

Vappen är också påväg och för mig blir det att åka med kaverina ti Åbo på lördag, lite shopping och firande av vappen. Vet int ännu om jag blir övernatt till söndag, men det får jag ta och bestämma sen. En skön torsdag kväll till er alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0