Now i know!

Vet varför ja int är lika nervös ele stressad för proven som skall skrivas. Är helt enkelt trött på dem. Har just läst över halva av det som jag har ti biggan och det finns allt kvar där i huvet sen jag senast läst på det, men kemin börja jag aldri läsa på så där krävs det lite mera koncentration. Tror att många andra också skall skriva förnyat förhör på onsda så jag önskar lycka till till alla dem, tror åtminståne att det behövs hos mej. Om jag skall vara ärlig skulle jag vilja skriva dem imorron redan, de enda jag tänker på är att få dem undan för att jag vill börja vänta på sommaren och njuta av allt det som händer i naturen just nu. Int läsa på prov, som man måsta missa (fråg int varför) men de ba måsta hända så.
Man brukar ofta sej att allt har sin mening, men ibland blir jag nog som ett frågetecken. Händer det ofta till er?

Skall fortsätta med läsandet, som tur blir det lite bileet ikväll så då kan man få tankan på annat. En skön och solig lördag önskar jag alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0