Soon done! ;)

Som rubriken säger har jag inte mycket kvar att göra på mitt arbete. Skall ännu rätta till fel och göra de sista färdigt på arbetet. Blev också mycket nöjd över min pärm, laga lite egen stil. Kan kanske visa bild på den senare.
Sitter som bäst i skolans bibliotek. Har egentligen finska nu, men skall tenta kursen så behöv inte vara på timmarna. Det betyder då inte att jag int skulle läsa på styckena eller sånt. Det blir en bra övning på själv disciplin ;)
Skall vänta ännu 15 min tills mina vänner får sluta, sedan blir det mat <3

Ha en bra dag <3



Btw har piano lektion ikväll + arbetet att avsluta så kommer troligtvist int att hinna blogga mer idag. Om int så hörs imorron ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0