Tea time!

Har just druckit en varm kopp te. Jag vet, 16 grader varmt ute, men stoppar int mej från att tycka att te verkligen gör gott för halsen och magen. Som en egen privat läkemedel ;D
Blev en lång dag i skolan idag, ända till halv 5. När man äntligen var hemma och hade ätit var det bara att hoppa i shortsen och sticka ut. Så skönt väder, träna lite volleyboll för mig själv och kände att jag hade så mycket energi att jag ännu for på en länk efteråt. Konstigt hur vädret kan ändra från dagen till kvällen, på dagen är det så stekande hett ibland att man dör, men sen på kvällen är det skönt och svalt.

Imorron blir det en liten elevkonsär för mig och andra elever i musikskolan. Skall spela låten "River flows in you". Läraren gav mig tipset att sätta in mig i låten och vad den vill berätta innan jag börjar. Det går helt bra när man är ensam, men med andra som hör på kan det bli lite svårare, måste bara försöka lära sig att tuna bort den där tanken att "andra ser på dig". Wish me luck ;)



"Time to jump!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej du bord komma me scootern ti skolan nån da o så sku vi efter de köra ti ditt o spela wolley om de e bra väder! :D

2011-04-26 @ 22:01:30
URL: http://theidaho.blogg.se/
Postat av: how u doin'? ;)

aa just jaa! :D:D haha ja kommer nån dag dit! :D

2011-04-27 @ 15:03:05
URL: http://theidaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0