The time is running out...!

Gääh, skall om en timme och 40 min spela på konsär, som tur är det bara elever och inga föräldrar, men endå. Har bara ett stycke, hoppas bara att man int feilar totalt. Det gör inget fast man sku göra hundra mistag här hemma, men om man gör nåt fel med publiken framför kan det bli black out och då vill man int va där. Nej, nu ska jag vara positiv och tänka positivt :)

Har ännu läxor att laga tills imorron, men jag måsta göra ett inlägg här emellan för detta är säkert enda gången jag har tid idag. Men jag hör av mej mer imorron, kan också säga hur det gick på konsären om det inte var helt hemskt ;)

Så här blir det sen när det går dåligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0