Vad skall jag välja??

Sitter sombäst i skolans bibliotek och försöker komma på om vilket land jag skall skriva om i finska arbetet. Jag vet det finns miljontals och det är bara att välja, men den här gången är det int så lätt. En hel annan del av arbetet skall handla om egna åsikter eller erfarenheter om landet och jag har int rest nästan något under hela mitt liv så jag måst välja ett land jag int varit till. Då måst jag skriva om varför jag vill dit och allt sånt, men problemet är att jag inte har nåt speciellt land eller ställe som mitt hjärta så hopplöst vill komma till, det finns flera vackra och ljuvliga platser, men just nu skulle min dröm vara att få segla runt världen och se flera olika ställen tillika som man får njuta av det fridfulla och vackra havet. Om jag int har fel så är havet inget land så jag står lite stilla just nu med mitt beslut.
Hoppeligen kommer jag på något snart ;)

Förlåt men jag har alltid älskat naturen, vet int varför, men så har det bara blivit. Säkert inte så vanligt att ha en dröm om att segla världen runt, åtminståne int för någon i min ålder. Vad vet jag, kanske det finns ;)




Kanske pirate filmerna gjord det?! ;D 

Kommentarer
Postat av: you know me

Stackar dej, du vet inte vad båtarna har att vänta dig.. ;''')

2011-04-26 @ 21:59:48
URL: http://theidaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0