"Cant take my eyes off you".......

...by Heath Ledger



Såg på filmen och blev så glad när han började sjunga, brilliant ;) Fick mig också att lyssna på en av de bästa kärleks sånger som finns. Melodin, texten, rytmen i sången är så bra, I like it. Här kommer orginalet:



Till min lycka så råkade min piano lärare just ha skaffa nya piano häften och ba mig välja ett stycke, gissa vad jag hitta???....jo "Cant take my eyes off you" ;D Den låter inte alls något dumt på pianot heller ;)

Skolan har kommit årdentligt igång, märker det på läxorna ;), men jag känner säkrare nu än jag gjort på en tid. Kanske jag snart har någon ide om vad jag vill bli, men tänker inte säga något än, det är för färskt ännu ;)

Ha ett super skönt veckoslut <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0