Merlin Fever!

Japp det är korrekt för min del, jag har merlin fever. Har inte sett en bra serie sen f.r.i.e.n.d.s och nu har jag äntligen hittat en. Jag vet inte hur många ser eller har hört om serien, men det är en fantasy serie. I början trodde jag inte att den var bra men desto mera jag börjat se på den desto mera tycker jag om den och nu tror jag att jag har fastnat för den totalt.

Lite vad skådisarna gör på fritiden ;D



Internet har krånglat lite igen, orsak till min låga uppdatering + så är jag fortfarande lite flunnsig så har inte gjort något extra, tagit det lungt bara.

Kommentarer
Postat av: j

Ja vill också si den dä, dt e ba dt att ja allti glömmer bort att si :(

2011-08-03 @ 11:07:37
URL: http://jjulieths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0