Shopping time!

Har haft en lite lepo päivä idag. Imorse så kände jag mig lite trött i musklerna och på förmiddan va det lite som om man smått svettades, sådär som man brukar när man är flunsig så jag tänkte att det var bäst att ta det lungt.
Det som är så konstigt är att jag har aptit, jag orkar äta och vara igång, men att göra något mera fysiskt känns lite motvilligt för musklerna, kanske det hjälpt när man hade en vilodag emellan. Hoppas för att imorron hade jag tänkt att fara och shoppa, kanske salo eller åbo om jag får mamma med. Skulle verkligen behövas lite shopping för min del.

Skall sticka till sängs nu, sov gott och dröm sött <3

Okej, man lyssna på detta när man var baby, men ni kan ju pröva om den en funkar att få ögonlockena stängda ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0