Sista lediga dagen!!

Sista dagen fören skolan börjar, huuu int är man riktigt van ännu vid tanken att sommarlovet verkligen kommer till ett slut, har varit ett superlov, men det har bara gått för snabbt. Nästan läskigt hur tiden känns som om den bara flyger förbi desto äldre man blir. När man var liten kändes sommarlovet som ett helt år, den var oändlig.

Vad är det månne som ändrar i en när man blir äldre? Inte går tiden snabbare än vanligt, men ändå känns den kortare. Gör man mera saker eller bekymrar man sej för mycket? Känns ibland som om man gjorde mera saker hela tiden när man var liten, man var ju igång 24/7.

Försöker som bäst planera dagen, kan hända att det blir regn här på förmiddan så då blir det knappast att vara ute under den tiden. Tänkte att man skulle hitta på nåt extra, när det en gång är sista dagen ;) Man får väl vara lite spontan ;D

Det bästa med livet tycker jag är att man kan alltid ha något att se fram emot ;) När sommaren börjar ta slut har man vinterns ljuvliga snö och julfirandets traditioner att se fram emot och så ruller det på. Också små saker i livet som att hitta på någonting roligt för idag kan vara något att se fram emot. Saker som gör en glad hjälper en alltid framåt i livet och ger en styrka och glädje till vardagen. Fast jag själv ofta har alla sorters problem och funderingar finns det alltid mina vänner och familj som påminner mig om att livet är såå mycket mer än bara bekymmer och det tackar jag er varje dag för, förstås inte alltid högt så ni hör det ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0