Waiting for desert!!

Sitter här och väntar på efterrätt som systern lagar ;) bär och vaniljsås, mmmmmmm <3<3
Får se vad programmet blir resten av dagen, har varit hela förmiddagen i skolan och jobbat flitigt ;) efter det hade jag piano lektion, spelade den älskade låten "cant take my eyes off you". Jag tror att jag gillar den mera när jag själv får spela den, så kan man också välja lite hur hårt eller sakta man spelar vissa delar. Det tycker jag mest med musik och att spela ett instrument, man kan alltid göra en melodi på eget vis ;)

Skall också försöka sälja lite WC-papper idag, blir för klassresan sen på trean. Hoppas man får någonting sålt, håll tummarna uppe ;D

Förresten så bestämde jag mig för att gå geografi kurs 4, hela kursen går ut på ett stort projekt om ett land man tycker om. Man skall undersöka landet från alla geografiska synvinklar som möjligt. Jag valde........Egypten!! Har alltid varit intresserad av landet och nu får jag äntligen fördjupa mig lite mer ;)



Den livsviktiga Nilen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0