Weekend full of adventures!!

Veckoslutet börjar närma sig sitt slut och imorron blir det dags för skola, fast just nu har jag ganska kivoga ämnen så det är ganska nice att vara i skolan endå ;) man måste hålla sig positiv ;D

Har faktiskt haft lite egna äventyr denna veckoslut. Inget har varit planerat, körde och träffade en kompis igår, som man inte sett sen sommaren. Vi bakade och pratade och hade en lugn men skön lördag. Idag har man njutit av vädret, har varit två gånger och simmat, fast det är lite svalare nu än tidigare, jag lyckades också skaffa åt mig ett par skrapsår så nu är benena riktigt fina, long story xD. Vädret har också varit mycket finare än vad de har stått på internet, på lördag och söndag skulle det komma regn, men hela gårdagen och idag har varit soliga från moron till kväll så det var en rolig överraskning.

Fick höra just att systern är på väg hit imorron så man får träffa henne igen ;) synd bara att hon kommer hit på en vardag när jag är i skolan mest av dagen, men veckosluten kan inte alltid gå heller.



Skulle inte vara så dumt att vara i denna segelbåt eller kanot just nu, ganska fina vyer i mina ögon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0