Wonders of life <3

Såg att mitt senaste inlägg var för en vecka sedan och jag har inte varit nånstans bårta heller. Internet har krånglat lite igen, men inte så mycket att de skulle hindra mig från att höra av mej på bloggen. Jag har lite sådana funderingar att när jag får saker och ting fixade med denna data så skulle jag ta och laga om min blogg också. Fundera vid ett skede om jag skulle sluta med bloggandet, men det är endå ganska roligt att ha det plus jag känner inte för att sluta med det än så därför skulle det väl vara dags att snygga upp sidan lite också ;)

Jag har några video clip från en film Rio som jag tänkte att ni skulle borda se, allways put a smile on my face ;)





Blir kanske att fara med båten ikväll till kvällstorget i Salo, om det inte kommer för mycket regn ;/ ;D
Imorron så skall jag sticka iväg med två kaverin ti borgbacken, it will be GREAAAT!!!!! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0