Cravings!

Alla tjejer känner säkert igen den där känslan när man bara helt enkelt får en himo för att äta något och när känslan kicks in så måste man bara ha det. Jag tjeckade en film här tidigare och de åt Ben and Jerrys och påriktigt nu är det de ända jag vill ha. Hur kan man få sån krav att vila ha något, det käns nästan weird, men sen igen när har jag sagt att jag skulle vara normal ;D
Idag blir det av att åka tillbaka hem till Kimito. Situationen är denna att elen är tilbaka, internet funkar samt TV, men telefonerna funkar inte så om någon försöker få tag i mig och det inte går fram så vet ni orsaken. Eftersom internet funkar borde jag ha möjlighet att höra av mig, men någonting kan alltid strula till sig så jag säger nu att om jag inte hör av mig så har troligen någonting hänt med nätet hemma.
Tillika skall det vara skönt att komma tillbaka hem, till naturen och allt, men jag kommer definitivt att sakna den snabba internet som min syster har här. Pårikit jag har laddat ner så många filmer och det har tagit högst 5 min per nerladdning, hemma brukar oftast en film ta en timme minst att ladda. Nåja, men kanske det är lika bra så blir man inte så addicted till datorn ;D
Det är alltid ett nöje att få se en bra film, men en ännu bättre sak, enligt mig, är att få se de misstag de gjort under filmen, visar hur skådespelarna verkligen är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0