Dag 3 i Helsingfors!

Hej och godmorgon på er alla ;) De har lovat lite mera storm tills idag så det låter inte så trevligt, men jag tror att jag endå sticker ut på länk senare på förmiddan om jag nu inte blåser iväg.

De ringde precis hemifrån och raporten var denna. Elen hade kommit tillbaka på tisdag kväll och det var inte annat än att hoppa i dushen. Telefonerna och nätet funkar inte ännu eftersom Kila byn nära oss fortfarande är utan ström och därifrån får vi kontakt till internet, men annors var allting bra. Vi kommer att återvända till Kimito på freda kväll nångong, exakta tiden är inte ännu bestämd, men ifall nätet är borta eller i värsta fall om elen skulle fara igen så vet ni sen varför jag inte kan höra av mig så ni behöv inte orora er ;)
Igår var vi på ett sent träningspass i gymmet, jag slapp också på bastu eftersom en annan hade varit och satt på den tidigare så det blev en mycket lyckad slut på dagen. Planerna för idag är lite osäkra än. Syrran skall sticka till gymmet igen ikväll, men för mig kostar det 8 euro varje besök så jag funderade om jag iställre skulle ta min träning med att sticka ut på länk och göra lite muskelträning efteråt och sedan på kvällen när hon far till gymmet skulle jag kunna gå omkring i stan och tjecka lite rea. Allt är lite öppet än, men det som vi har bestämt är att vi skall laga hemlagad pizza idag och det skall bli supeeeeer :)
Start the morning by listening to Coldplay <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0