Godmorning ;)

And it is a good morning indeed. Har varit på en skön morgonlänk i våran huvudstad, ätit havregynsrgröt och smörgås och sitter nu som bäst i sängen med datan och tjeckar pirates of the caribbean. Det blir minsann en fin dag idag så skall ta tillfället i akt och vara mycket ute idag, så mycket regn som det har varit hittills. De skulle nog få räcka för mig nu, och värst av allt är att det drabbar också många när det regnar och stormar hela tiden. Ibland när jag brukar säga att allt har sin mening så just nu måste jag nog säga att jag inte riktigt förstyår vad det var och är för mening att denna kaos har skett och jag undrar om man någonsin får reda på det. Får se!!!

Till onsdag morgon kan jag bjuda på lite muppets, vi råkade hitta denna clip av misstag hemma på julen och det var verkligen en av de bästa, enjoy ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0