Lucka 12 <3

Hejsan på er igen efter en lite längre paus. Har försökt hålla att luckornas inlägg kommer så snabbt som möjligt på den nya dagen, men idag har det varit så mycket så har fått möjlighet först nu sent på kvällen.

 

Idag, eller mera ikväll, så får ni fundera på vad som får er att le eller att njuta och glömma bort tiden och platsen. Vad har ni för viktigt som gör vardagen och livet speciellt? För mig kan det ofta finnas små detaljer redan som gläder en, men om jag skall plocka upp en av många så tar jag vinterbadet. Det är någonting mycket speciellt, fast man hoppar i det där kalla vattnet så när man hoppat i så känns det inte så farligt. Det känns som om omväxlingen mellan det kalla och det varma tar bort all stress och undran från kroppen och kvar blir bara en renad själ och en ny människa. Det är en av de ställen som jag alltid glömmer bort plats och tid för man helt enkelt är at peace <3

Fundera på vad som är viktigt för dig och vad gör din vardag speciell? Finns det något du alltid kan se fram emot? Fundera på detta medan ni lyssnar på låten nedan:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0