Lucka 14 <3

Situationen för södra Finland som bäst är att vi inte har en ända snöflinga på marken som bäst! Jag tror att för de flesta är faktan det att om ingen snö finns så inte kan man få riktigt en fullständig julfiilis då heller. Kvällen, efter att vi kom hem från konsären med pappa, började det snöa. Det kändes som om via alla julsånger som uppträdde att vi tog fram snön. Nästa dag kom det förstås regn, men då var ingen heller och spelade någonting så nu om inte tidigare så skall alla ta fram allt som har med julen att göra, hitta på allt möjligt, pynta, sjung för dig själv i duschen, baka lyckade eller olyckade pepparkakor och julstjärnor för åtminståne jag vill ha snön fram till jul. Jag tror inte att chansen för snö blir så stor om alla kastar yxan i vattnet nu och säger "äh int kome de nå snö". Nu gäller det!!

 











Nu skall jag gå upp och laga ett julkort och lyssna på julmusik <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0