Lucka 17 <3

Hejsan på er <3 Hoppas ni haft en kul och trevlig lördag för jag har minsann haft det och därför är jag så sen med mitt inlägg också. Har varit hela dagen igång från tidiga morgonen för jag skulle iväg med en god vän till Åbo och julhandla idag. Bästa av allt är att nu har jag alla mina klappar, skall bara fixa dem och så är det finito. För mig brukar det ofta vara så att jag behöver gå en resa till eftersom man inte vill hitta något, men jag hade mina planer och tankarna färdigt styrda så jag visste vad jag skulle läta efter.


Några bilder från dagens äventyr:


Så länge man längtat efter långt hår och äntligen hitta vi båda lösningen, lös hår!!!




Vi gick också via en godis affär och där var cirkus pågång!




Hittade också en Harley Davidson gris ;D




Några söta och roliga jullåtar till kvällen <3




Kommentarer
Postat av: Heidi

ihihiii :D supernice dag ! :D <3 kram !

2011-12-17 @ 20:09:49
URL: http://hheidifilippaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0