Lucka 18 <3

Idag är det fjärde advent och alla de fyra ljusen skall vara tända. Denna dagens lucka tänker jag ägna åt mina fantastiska vänner för de är verkligen värda något speciellt <3


Jag känner en tjej som har energi för att springa jorden ett varv, tappar aldrig modet och har alltid något att skratta för. Har aldrig haft det tråkigt i hennes sällskap och våran vänskap går långt bak i tiden och jag hoppas att den håller livet ut <3 Min vän Ida <3

 



Jag känner också en tjej som hittade sin andra halva på misstag. En vacker svart varelse som passar henne perfekt. Perfect match <3 Förutom hennes omtänksamhet är hon osckså ständigt snäll och alltid tänker på sina vänner och en tröstande kram kan man alltid hitta hos henne <3 Min vän Heidi <3



Jag känner också en mörkhårig tjej som man alltid kan höra kommande på långa håll. Hon skrattar alltid någonstans i koridorerna ;D Fast man borde koncentrera sig på timman är det nästan omöjligt med henne bredvid för man börjar alltid och skratta. Tack för att du gör min vardag till en skrattfylld dag <3 Min vän Julieth <3



Och sist men definitivt inte minst så känner jag också en tjej som jag vet att är modigare än någon annan jag vet. Om hon har en åsikt vågar hon stå för den och är alltid artig oberoende situation. Hon är oftast ordentlig, men när hon är med sina vänner är hon, som vi alla, lite barnsliga och den sidan av henne hoppas jag att alltid finns kvar <3 Min vän Therese <3




Jag har många vänner som jag lärt känna under åren hittills och tacksam över att jag träffat dem, men dessa tjejer står nog mig närmast <3 En björn kram till er alla <33 Ni är mina fyra ljus <3


Kommentarer
Postat av: idaho

Awws! :D Va fiint! <3 <3 <3 Passar så bra in på alla! <3

2011-12-18 @ 11:21:23
URL: http://theidaho.blogg.se/
Postat av: Julieth

Aaaw :D passar så perfekt in på alla :D <3

2011-12-18 @ 20:15:32
URL: http://julieth.devote.se
Postat av: Julieth

aaaw :D passar perfekt in på alla :D <3

2011-12-18 @ 20:17:26
URL: http://julieth.devote.se
Postat av: Julieth

aaaw :D passar perfekt in på alla :D <3

2011-12-18 @ 20:17:30
URL: http://julieth.devote.se
Postat av: Heidi

aaww :) du e så sööt ! detsamma ! :D kraam <3

2011-12-19 @ 12:33:13
URL: http://hheidifilippaas.blogg.se/
Postat av: Therese

Hei, ja ha int komentera någå, men läste det nu först! :) Ojj va snällt skrivet <3

Jag känner en tjej som är min vän. Man kan inte önska sig en bättre vän en henne, Helt perfekt altså! Hon skulle aldrig vara dum mot någon o hon har alltid det där leende på. Hon finns alltid där när man behöver henne (förutom idag när hon var sjuk^^) och vi har hittat på en massa kul tillsammans!! :D Glöm inte vår pulka-åkning ;)

2011-12-21 @ 19:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0