Lucka 24 <3

Julaftooonn <33 Ååh så härligt. Systern är hemma hel och hållen, julskinkan är klar och julmaten väntar på att bli äten senare idag. Julgranen är pyntad och står ståtlig i salen. Julmusiken rullar på och fast ingen snö finns så har jag julfiilis endå och hur kunde man inte kunna ha det <3


Risgrynsgröt imorse åt jag medan man såg på joulupukin kuumalinja. Kommer varje julaftons morgon och är bästa programmet ever! Vi grublade också över hur länge det har visats, vi kom inte till ett årtal, men så länge som jag, min syster och bror funnits så har det visats så det är ganska länge. Flera små barn upp till 5 eller 6 år ringer till jultomten och sjunger sina julsånger. Det är alltid lika sött. I slutet av programmet kommer alltid min favorit film, snömannen med den mest vackraste låten jag vet, Walking in the air <3 Om ni missade den så ingen fara, ni kan få se den nu ;)








Om ni redan sett den så får ni lyssna på Frank Sinatra och jag önskar er en mycket fridfull glad och stämmningsfull jul <3 God Jul allesammans <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0