Lucka 4 <3

Först hade jag funderingar över att skriva om advent och varför det firas, men sedan tänkte jag äh alla vet ju väl det redan så jag tar någonting roligare iställre. Och vad bättre att börja andra advent med än med lite Christmas jokes:

- How do chickens dance at the christmas party?
- Chick to Chick!


- What do you call a penguin in the Sahara desert?
- Lost!


- What do you call a train loaded with toffee?
- A chew chew train


- What do you call a blind dinosaur?
- A doyouthinkhesawus.


- A french cat, Un Deux Trois, and an English cat, One Two Three, went for a swimming race round a lake.
- Who won? One Two Three, because Un Deux Trois Quatre Cinque (Repetera den högt för er själva)


- What do you get when you cross a vampire and a snowman?
- Frostbite.


And the funnyness continues with the Invicible girl:




Till slut får ni lyssna på en lite moderna julsång, men en av mina favorit sånger och bänd <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0